Τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική τού Ελληνικού Τουρισμού για το 2013,
παρουσίασε -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Λονδίνο- η υπουργός
Τουρισμού,
Στη διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας αναφέρθηκε και ο γ.γ. τού ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, ο οποίος εξειδίκευσε τους στόχους της. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε -μεταξύ άλλων- τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα και το ισχυρό brand name Ελληνικός Τουρισμός.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές στους ξένους επισκέπτες. «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ο γ.γ. του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων τής έρευνας, περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται τη χώρα μας.
Επίσης, εκπρόσωπος τής Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ. Στο πάνελ τής συνέντευξης Τύπου ήταν, επίσης, ο πρέσβης της Ελλάδας, Κων. Μπίκας, ο γ.γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ανδρέας Κατσανιώτης, και η διεθνούς φήμης Βρετανίδα συγγραφέας, Victoria Hislop, η οποία αναφέρθηκε στη μοναδικότητα της Ελλάδας που αποτελεί, όπως τόνισε, «πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό της έργο», που γνωρίζει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως.
Η κ. Hislop -κατέληξε- λέγοντας ότι «αν και δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται Ελληνίδα στην καρδιά». Κατά τη διάρκεια παραμονής της στο Λονδίνο, η υπουργός Τουρισμού έχει προγραμματίσει να δώσει σειρά συνεντεύξεων στα σημαντικότερα Βρετανικά Μέσα Ενημέρωσης (CNBC, Blomberg, BBC, Euronews, Travel Channel κ.α).
Στην Παγκόσμια Έκθεση Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ. το οποίο πλαισιώνεται από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως η ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων. Το περίπτερο του ΕΟΤ συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών και δημοσιογράφων, καθώς και επισκέπτες μεγάλου κύρους, όπως η συγγραφέας Victoria Hislop, η οποία μαζί με την υπουργό Τουρισμού, εγκαινίασαν το περίπτερο τού ΕΟΤ.
Πηγη.www.diplomatic.gr
Στη διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας αναφέρθηκε και ο γ.γ. τού ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, ο οποίος εξειδίκευσε τους στόχους της. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε -μεταξύ άλλων- τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα και το ισχυρό brand name Ελληνικός Τουρισμός.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές στους ξένους επισκέπτες. «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ο γ.γ. του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων τής έρευνας, περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται τη χώρα μας.
Επίσης, εκπρόσωπος τής Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ. Στο πάνελ τής συνέντευξης Τύπου ήταν, επίσης, ο πρέσβης της Ελλάδας, Κων. Μπίκας, ο γ.γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ανδρέας Κατσανιώτης, και η διεθνούς φήμης Βρετανίδα συγγραφέας, Victoria Hislop, η οποία αναφέρθηκε στη μοναδικότητα της Ελλάδας που αποτελεί, όπως τόνισε, «πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό της έργο», που γνωρίζει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως.
Η κ. Hislop -κατέληξε- λέγοντας ότι «αν και δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται Ελληνίδα στην καρδιά». Κατά τη διάρκεια παραμονής της στο Λονδίνο, η υπουργός Τουρισμού έχει προγραμματίσει να δώσει σειρά συνεντεύξεων στα σημαντικότερα Βρετανικά Μέσα Ενημέρωσης (CNBC, Blomberg, BBC, Euronews, Travel Channel κ.α).
Στην Παγκόσμια Έκθεση Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ. το οποίο πλαισιώνεται από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως η ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων. Το περίπτερο του ΕΟΤ συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών και δημοσιογράφων, καθώς και επισκέπτες μεγάλου κύρους, όπως η συγγραφέας Victoria Hislop, η οποία μαζί με την υπουργό Τουρισμού, εγκαινίασαν το περίπτερο τού ΕΟΤ.
Πηγη.www.diplomatic.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου